Ons Team

HV Zwolle kent een platte organisatie. We willen dat iedereen die iets voor de vereniging doet, betekent of namens de vereniging optreedt makkelijk te bereiken is. Dus geen laagjes of management structuur, maar gewoon met elkaar midden in de vereniging!

In 2022 is er een grote wisseling geweest binnen het bestuur. Tijdens de ALV van mei 2022 hebben wij ons voorgesteld aan de leden om uiteindelijk in te stappen als vernieuwd bestuur. Veel nieuwe gezichten, maar ook vertrouwde. Als bestuur proberen wij midden in de vereniging te staan -voor ons heel leuk en ook leerzaam- en zetten wij ons graag in om de vereniging nog mooier, financieel gezonder en toekomstbestendiger te maken. Maar dit kunnen wij natuurlijk niet alleen. We nodigen iedereen dan ook graag uit om samen met ons de schouders eronder te zetten en je in te zetten voor onze club! Ook zijn wij altijd benieuwd naar ideeën die spelen om onze vereniging nog beter te maken, dus laat van je horen!

Samen maken wij de vereniging!

Monique Horstra

Voorzitter

In mei 2022 toegetreden tot het bestuur in de rol van voorzitter. Ik probeer vooral midden in de vereniging te staan. Ik ben energiek met een grote passie voor de handbalsport.

Francis Born

Secretaris | Ledenadministratie

Al geruime tijd onderdeel van het bestuur waarbij ik mij o.a. bezig hou met de leden-administratie en ook de TC

Ik zie HV Zwolle als mijn Cluppie!

Koen ten Brinke

Technisch Kader | TC

In mei 2022 toegetreden tot het bestuur en hou mij bezig met het technisch kader en de technische commissie.

Ralf van Nieuwenhoven

Algemene zaken | Commissies

In mei 2022 toegetreden tot het bestuur. Ik hou mij vooral bezig met de commissies. Het organiseren en motiveren van mensen is iets wat ik leuk vind om te doen.

Taylor Onderberg

Algemene zaken | commissies

In mei 2022 toegetreden tot het bestuur. Daarnaast keepster van Dames 1. Ik hou mij vooral bezig met organisatorische zaken.

Astrid Bosman

algemene zaken | commissies

In november 2023 toegetreden tot het bestuur in de rol van het het verder stroomlijnen van de communicatie voor o.a. nieuwe leden

Alexandra Rubingh

penningmeester

Sinds mei 2022 hou ik bezig met de financiële zaken. Samen met de andere bestuursleden hebben wij een gedeelde verantwoordelijkheid over de financiën.